oliviabavall

Alla inlägg den 27 december 2012

Av olivia - 27 december 2012 18:43

Hej, jag var på emporia och köpte artnail (stavning?) iallafall det blev skit fint älskar det paketet. Köpte det på Hamley´s leksaksaffär. det minst paketet kostade 249:- kr det mellan paketet kostade 399:- och det största paketet kostade 499kr men det var det värt där fans 9 mallar och 6 nagelack och två stämplar och ett paket med nagen paljeter (det var det paketet jag köpte)
ses kanske sen <3  

Av olivia - 27 december 2012 13:41

jag ska skriva litte dikter här nedan <3




Jag kan vara snäll,men även elak....Jag kan älska dig,men även hata dej...Jag kan stödja dej,men samtidigt lura dej...Jag kan bry mig mkt om dig,men kan även strunta i dej fullständigt....Jag kan vara din bästa vän,men också vara din värsta fiende....ALLT beror på hur DU behandlar mig!





Min Bubbla
Min bubbla går jag in i
när jag i skolan tar ett steg
i min bubbla är jag jämt
för att jag är så feg
i min bubbla kan ingen mig höra
i min bubbla kan ingen mig förgöra
när jag är i min bubbla
hör ingen om jag säger nåt
att jag är i en bubbla
är det ingen som förstått
i min bubbla är det ingen som mig ser
i min bubbla är det ingen som mot mig ler
kallt och tyst i min bubbla
det alltid är
i min bubbla ingen bryr sig
ingen mig känna lär
Att komma ut från min bubbla
är det jag vill men inte vågar
jag säger aldrig någonting
om ingen nåt mig frågar
det jag vill är att nån mig ska se
och vänligt och inte som nu, falskt, mot mig le
jag vill komma ut och sluta grubbla
men det går ej
jag är fast, i min bubbla



De mörka änglarna med blå lågor
som eldblommor i sitt svarta hår
vet svar på underliga hädarfrågor --
och kanske vet de var spången går
från nattdjupen till dagsljuset --
och kanske vet de all enhets hamn --
och kanske finns det i fadershuset
en klar boning, som har deras namn



juup det var väl några dikter ska komma på fler puss o haj på er <3

Presentation

jag heter olivia (kallas för olle) ojag älskar justin... på bilden är det jag o min lilla syster emilia

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<<
December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

justin bieber


Ovido - Quiz & Flashcards