oliviabavall

Alla inlägg den 28 december 2012

Av olivia - 28 december 2012 21:02

Förlåt för en dålig uppdatering men jag kände inte för att blogg   

Jag har hälsat på min mormor o morfar åkte dittt med lilla syster och pappa och pappas kompisar bor där och dom var typ ute och han tog med sig riktigt många raketer typ tre tårt raketer. Och en av hans kompisar tog en raket i handen och bara smälde den rakt uppochner...
Men jag har gjort mina naglar jätte finna (fast jag inte gillar mode likssom jag bryr mig inte om modet jag har min egen stil) men iallafall blev det  jätte fint och jag tror nog jag kommer måla mina naglar litte oftare hoppas ni tycker det är fint

puss




(sorry bilden vill inte komma upp ska försöka lägga ut den')













 


Av olivia - 28 december 2012 10:41

god morgon viste inte riktigt vad rubriken skulle vara så det blev en sån dära rubrik.. vackna kl 9 för att leta efter mitt art nail för pappa gömde den för jag hade den hela dan igår och det luktade nagellack tillomed på trappan puss på er


 

Presentation

jag heter olivia (kallas för olle) ojag älskar justin... på bilden är det jag o min lilla syster emilia

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<<
December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

justin bieber


Ovido - Quiz & Flashcards